Hieronder vindt u een selectie van veelgestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, vul dan ons online contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
FAQ
Koppelt Checks met andere ICT systemen?
Jazeker, Checks kan prima worden gekoppeld met verschillende bedrijfssystemen:
- Salarissystemen voor de verloning van de urenregistratie, ORT en afwezigheden
- HRM systemen voor up-to-date medewerker gegevens
- Administratiesystemen (ERP, ECD, cliëntagenda’s etc.) waarin alle werkzaamheden worden geboekt
- Boekhoudsystemen voor facturatie
- Outlook en Google Agenda
Wat kost Checks?
Checks is heel betaalbaar in vergelijking met soortgelijke systemen! De exacte kosten zijn afhankelijk van de complexiteit van het planningsvraagstuk van de klant. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Wat is het prijsmodel van Checks?
Er zijn twee mogelijkheden:
- Eén vast bedrag bij aanschaf plus een jaarlijkse fee voor Service & Onderhoud (inclusief upgrades). In dit vaste bedrag zit alles inbegrepen om tot een werkende oplossing te komen (“turn key oplossing”): ook implementatie, inrichting en opleiding
- Maandelijks abonnement plus een vast bedrag voor implementatie, inrichting en opleiding
Is Checks SaaS of ASP? Staat Checks in de Cloud?
Checks is op afstand benaderbaar via het internet. De database kan ofwel bij de klant worden geplaatst of worden gehosted op servers van Integral. Om in Checks te plannen is een stukje software nodig (client) dat lokaal moet worden geïnstalleerd op de pc van de gebruiker of het systeem van de klant.
Elke medewerker kan in Checks meekijken over het internet via elke willekeurige browser.
Waar komt Checks vandaan?
Checks is een product dat volledig is uitgedacht en ontwikkeld door Integral te Weesp. Nog steeds vindt alle verdere ontwikkeling hier in Nederland plaats: dicht bij de klant.
Onze klanten verwijzen we graag naar de Checks support pagina.